Ścieżka dźwiękowa do Hand of Fate 2
Ścieżka dźwiękowa do Hand of Fate 2 zawiera prawie 2 godziny muzyki skomponowanej i wyprodukowanej przez wielokrotnie nagradzanego Jeffa van Dycka.