Hand of Fate 2: The Servant and the Beast
Hand of Fate 2: The Servant and the Beast DLC'si yepyeni bir hikâye görevi ve eşsiz bir yardımcı karakterle Game of Life and Death'i bir kez daha geliştiriyor.