Hand of Fate 2
Hand of Fate 2'de Dealer'a meydan okuyacak yeni bir kahraman ortaya çıkıyor! Sürekli tekrarlanabilen görevlerden oluşan canlı bir masa oyunun ustası olarak yeni kartları aç, maceranı oluştur ve vahşi gerçek zamanlı savaşta rakiplerini yen!