Happy Game Soundtrack + Art Book
Stworzona przez słynny zespół DVA 42-minutowa oryginalna ścieżka dźwiękowa do gry CHUCHEL oraz 176-stronicowy cyfrowy artbook z rysunkami autorstwa Jaromira Plachy'ego.