Happy Game Soundtrack + Art Book
Sevilen besteci ve müzisyen DVA'in 42 dakikalık Happy Game orijinal oyun müzikleri albümü ve Jaromir Plachy'nin tasarım çizimlerinden oluşan 176 sayfalık Happy Game dijital çizim kitabı.