Happy Treasure King
Use ‘C’ to switch to overhead view and press start to spawn them. W, A, S, D to move in both perspectives,a thrilling experience!!!
Dear players, monsters do not spawn automatically. Use the ‘C’ key to switch to the overhead view and press the start button to spawn them.
This is a single-player, third-person 3D tower defense game that blends shooting, racing, optical illusions, and traditional strategy gameplay. Build defense towers to fend off enemies or press ‘C’ to switch perspectives and join the battle directly.
Press the ‘C’ key to freely switch between interfaces, then in overhead mode, press the start button to enjoy a thrilling experience!
Use keypad 1, 2, 3 to quickly select defense towers, and W, A, S, D to move. Both the character perspective and overhead perspective allow movement.