Hardspace: Shipbreaker — Cyfrowy artbook
Uzupełnij swoją kolekcję cyfrowym artbookiem do Hardspace: Shipbreaker, 182-stronicowym hołdem dla oszałamiającej grafiki gry oraz niezwykle utalentowanych artystów, którzy stworzyli wszechświat, technologię oraz postacie tej przygody pracownika fizycznego w zerowej grawitacji. Zawiera przedmowę dyrektora gry, producenta wykonawczego i dyrektora artystycznego.
Od początków gry jako projektu game jam Hello Collector, aż po ostateczną fantazję złomiarza — zobacz, jak artyści rozwinęli koncepcję i grafikę gry, pracowali ramię w ramię z innymi działami oraz eksplorowali kulturowe inspiracje, żeby stworzyć zupełnie nową serię science-fiction.
Dzięki wcześniej niewidzianym szkicom, grafikom koncepcyjnym i wizualizacjom 3D możesz śledzić każdy etap powstawania wyjątkowej tożsamości wizualnej, od opracowania konceptu, projektów statków kosmicznych, interfejsu, przerywników filmowych, aż po projekty rekwizytów i narzędzi. Dowiedz się więcej o inspiracjach dla postaci, które tę niebezpieczną pracę, jaką jest złomowanie statków kosmicznych, czynią bardziej ludzką.