The Hardspace: Shipbreaker Original Soundtrack carries players out to the frontiers of industrialized space with both guitar-driven tracks of Americana, and other tracks featuring synth-based remixes used in-game during high-tension moments. It features work by composers Jono Grant, Traz Damji and Philip J. Bennett, with synth remixes by the game's audio director Ben McCullough.
From strummed acoustic folk to washing synth textures, the Hardspace: Shipbreaker OST will take you on a musical journey, from dusty backroads out into orbit, and beyond.