Hardspace: Shipbreaker Orijinal Oyun Müzikleri, gitar kullanılan akustik folktan akıcı synth esintilerine kadar sizi tozlu arka yollardan yörüngeye ve ötesine müzikal bir yolculuğa çıkaracak.