Haunted Forest
Haunted Forest – klasyczna niezależna gra typu horror, w której poszukujemy przedmiotów w ciemnym lesie. W twoim samochodzie skończyło się paliwo i musisz znaleźć osiem kanistrów, aby zatankować samochód i wydostać się z lasu żywym. Brzmi to jak proste zadanie, ale w rzeczywistości powinieneś zachować ostrożność, ponieważ w tym lesie naprawdę jest ktoś jeszcze oprócz ciebie.
Nie powinieneś nawet patrzeć na stworzenie, które będzie cię gonić. To niebezpieczne. Jeśli w ciemnościach dostrzeżesz dziwną sylwetkę, lepiej po prostu uciekaj... I pamiętaj, im dłużej pozostaniesz w tym lesie, tym bardziej będzie ona widoczna, więc lepiej się pospiesz!