Hauntii
Hem ortama hem de sakinlerine musallat olup çeşitli zorluklara yaratıcı çözümler üreterek geniş ve gizemli bir dünyanın sırlarını ortaya çıkaracağın büyüleyici bir macera.
Bıkıp usanmadan cevap arayan saf ama cesur hayalet Hauntii olarak oyna. Ebediyetli olarak bilinen parlak yaratıklardan oluşan gizemli ırk, kayıp ruhları uğursuz bir merkezi kuleye götürüyor. Burada ruhlar daha yüksek bir düzleme çıkıyor gibi görünüyor. Meleğe benzeseler de kim olduklarını veya geldikleri yeri bilen yok.
Oyun; çizgi sanatı, animasyon ve çarpıcı iki tonlu renk paleti kullanılarak el yapımı eşsiz sanat stiliyle oluşturuldu. Başlı başına bir karakter olan kamera, çevreyi tarayıp yakınlaştırıp uzaklaştırarak belirli sahneleri vurgular ve oyuncuya yön verir.
Bu sırada Hauntii'nin dinamik oyun müziği de ekrandaki aksiyonla birlikte değişerek büyüleyici bir görsel-işitsel deneyim sunar.
Hayalet olarak musallat olma güçlerini kullanıp hem yaratıklara hem de ortama hükmet.
Takımyıldızlar oluşturup Hauntii'nin geçmişini ortaya çıkar. Keşfet, mücadeleleri çöz ve diğer hayaletlerle takas yap; ihtiyaç duyacağın parçaları bul.
Başka oyunlara hiç benzemeyen bu twin-stick oyunu Hauntii, klasik nişancı aksiyon unsurlarını daha yavaş ve düşündüren bir tempoyla birleştiriyor. Bu eşsiz oyunda Ebediyet'in olağanüstü manzaralarında dolaşırken LightReturn'ün zengin dokulu oyun müziği de sana eşlik ediyor.