Gerçeklik Ustası Genişletme Bileti
Haydutlar! MY.GAMES ekibi, HAWKED hizmetlerini yakın gelecekte durdurma gibi zor bir karar almıştır. 11 Mart'tan itibaren oyun içi tüm satın alımlar ve ödemeler devre dışı bırakılacaktır. Sunucular 9 Haziran'a kadar tamamen çalışır durumda kalacak, bu tarihten sonra oyun ve çevrimiçi hizmetleri kalıcı olarak sonlandırılacaktır. Daha fazla bilgi için lütfen resmi web sitesini ziyaret edin.