Haydut Partisi Paketi
Haydutlar! MY.GAMES ekibi, HAWKED hizmetlerini yakın gelecekte durdurma gibi zor bir karar almıştır. 11 Mart'tan itibaren oyun içi tüm satın alımlar ve ödemeler devre dışı bırakılacaktır. Sunucular 9 Haziran'a kadar tamamen çalışır durumda kalacak, bu tarihten sonra oyun ve çevrimiçi hizmetleri kalıcı olarak sonlandırılacaktır. Daha fazla bilgi için lütfen resmi web sitesini ziyaret edin.