Hazel Sky
Hazel Sky to poruszająca opowieść o młodym inżynierze, który musi stawić czoła przeznaczeniu i własnym pragnieniom. Naprawiaj zdezelowane latające maszyny i przemierzaj przepiękny, tajemniczy świat, skacząc, wspinając się, bujając i zjeżdżając.
Shane, chłopak pochodzący z latającego miasta Gideon, zostaje wysłany na odległą wyspę, gdzie czeka go seria prób. Jeśli im sprosta, wróci do domu jako inżynier; jeśli nie, zostanie wygnany. Korzystając z radia, Shane nawiązuje nielegalną przyjaźń z innym aspirującym inżynierem o imieniu Erin. Łącząca ich relacja całkowicie zmieni to, jak Shane postrzega świat.
Aby objąć swoją zaszczytną rolę, każdy inżynier musi przejść ostateczny test umiejętności w formie prób. To przeznaczenie Shane'a, ale przeznaczenie i pragnienia rzadko się pokrywają, a świat, w którym szanowanych inżynierów i wyklętych artystów dzielą bariery, sprawia, że chłopak czuje się rozdarty. Próby, rozgrywające się w Gideon wydarzenia i nieoczekiwany romans opowiadają słodko-gorzką historię o miłości, ambicji i społeczeństwie stojącym na krawędzi rewolucji.