Heaven's Ladder
Ten wymagający tor przeszkód wznoszący się ku niebu testuje lęk wysokości graczy, wymagając skupienia, równowagi i szybkich refleksów na każdym kroku. Przemierzanie platform wysoko nad miastem to emocjonująca próba odwagi.