Heaven's Ladder
Gökyüzüne yükselen bu zorlu engel parkuru, oyuncuların yükseklik korkusunu test eder; her adımda odaklanma, denge ve hızlı refleksler gerektirir. Şehrin yükseklerinde platformlarda ilerlemek cesaret için heyecan verici bir sınavdır.