Heavy Rain DEMO
This free Demo version of Heavy Rain gives you access to the first act of the game.
Spanning four days of mystery and suspense, the hunt is on for a murderer known only as “The Origami Killer” - named after his macabre calling card of leaving behind folded paper shapes at crime scenes.