Hela: of Mice & Magic
Verden er så småt begyndt at miste sin rytme, og den gode heks, der før var dens beskytter, er blevet syg. Derfor må hendes små hjælpere drage ud for at genoprette harmoni i hele landet og hjælpe med at skuldre den byrde, hun ikke længere selv kan bære helt alene. Du spiller som en lille frygtløs mus og drager ud i naturen for at samle ingredienser, brygge trylleeliksirer og give en hjælpende pote med, når der er brug for det.
Hela: of Mice and Magic belønner det gode samarbejde, når du skal overvinde udfordringerne, der venter. Spil alene, lokalt sammen med en ven på en delt skærm eller online som op til fire spillere i det samme samarbejdsspil, og udforsk alle de fortryllende omgivelser fra rustikke bjergstier og magiske skove til fredfyldte søer.
Selv når du spiller alene, kan du opleve eventyret til fulde takket være Shade-systemet, som giver dig mulighed for at frembringe magiske kopier af dig selv, så du kan løse hovedbrud og interagere med verden. Uanset hvordan du vælger at spille, så ligger hele rejsen og venter på dig.
Verden i Hela er skabt til at blive udforsket i dit helt eget tempo. Du kan vandre væk fra den slagne sti, eksperimentere med legesyge interaktioner, og afdække historiefragmenter, der gemmer sig i landskabet.
Din magiske Froggy-rygsæk er din trofaste fælle. Brug Froggy til at interagere med verden, samle ressourcer, løse hovedbrud og opdage nye legesyge måder at udforske landskabet på.
Magisk rygsæk: Brug din pålidelige Froggy-rygsæk til at interagere med verden, samle ressourcer og løse hovedbrud.