Hell is Other Demons
Twoje dzieciństwo było pełne arcade'owych strzelanek typu bullet hell, które nagradzały szybkie podejmowanie decyzji i kreatywność? Hell is Other Demons została wyposażona w mistrzowską mechanikę oraz odważną, zapadającą w pamięć stylistykę.
„W niektórych grach strona graficzna przykrywa mankamenty rozgrywki, ale Hell is Other Demons nie ma nic do ukrycia. To prosta koncepcja w mistrzowskim wykonaniu”.
„Hell is Other Demons to dopracowana i wciągająca gra, która świetnie wyraża nostalgię za 8-bitowymi arcadowymi strzelankami”.