Hell is Other Demons
Hızlı karar alma ve yaratıcılığı ödüllendiren kurşun cehennemi arcade nişancılarla mı büyüdün? Hell is Other Demons, ustaca hayata geçirilmiş mekanikleri ve gözü pek, unutulmaz bir tarz ile yaratıldı.
"Bazı oyunlar iyi kotarılmamış oynanışlarını estetikle gizlemeye çalışırken Hell is Other Demons'ın saklayacak hiçbir şeyi yok. Basit bir konsept, ancak kusursuz bir şekilde hayata geçirilmiş."
"Hell Is Other Demons, 8 bit arcade nişancıların nostaljisini yakalayarak geliştirilmiş ve delice oynanışı ile iyi bir iş çıkarıyor."