Hell is Us
Hvis krig er det tætteste vi kommer på helvede på jord, er det fordi Jorden huser de værste dæmoner: menneskeheden. I et isoleret land, der er hærget af interne kampe, skal du afsløre fortidens hemmeligheder og håndtere følgerne af en mystisk ulykke.