Hell is Us - Deluxe Edition
Edycja Deluxe Edition gry Hell is Us zawiera 2 pakiety przedmiotów kosmetycznych dla bohatera i jego drona, tajny kod do gry, cyfrowy artbook oraz cyfrową ścieżkę dźwiękową.