Hell is Us - Deluxe Edition
Zamów w przedsprzedaży wersję Deluxe Edition gry Hell is Us, aby odblokować ją za darmo 72 godziny wcześniej i otrzymać gratis wyjątkowy pakiet ozdób dla Remiego i jego drona KAPI.