Hell is Us - Deluxe Edition
Hell is Us Deluxe Edition'ı ön sipariş vererek oyuna ücretsiz olarak 72 saat önceden erişebilir ve Remi ile dronu KAPI'ya özel ücretsiz bir kozmetik eşya paketine sahip olabilirsin.