Hell Let Loose – Red Marshall
Dzięki pakietowi Czerwony marszałek możesz dowodzić na froncie z wyjątkowym mundurem dla dowódcy sił radzieckich. Poprowadź wojska na polu bitwy w mundurze „Radziecki oficer M35”.