Hell Let Loose – Red Marshall
Red Marshall ile Sovyet Kuvvetleri Komutan rolü için olan bu eşsiz üniformayı giyerek cephe hattını komuta edebilirsin. "Soviet M35 Subayı" üniformasıyla savaş alanında birliklerine liderlik et.