Hell Let Loose - Battle Scarred
Surviving the frontlines and wearing the scars to prove it, these new German uniforms tell stories of close calls and hard fought battles.
The Heer Veteran Jacket reflects the realities of war and commands respect from new infantry soldiers who can visibly see the wounds of battle worn proudly.
The intense and unwinding pressure of the campaign is apparent in the more casual Heer Shirt as it provides relief from mid-summer’s stifling heat.