Hell Let Loose - Battle Scarred
Kurtka weterana Heer odzwierciedla rzeczywistość wojny, a noszone z dumą ślady odniesionych w boju ran wzbudzają podziw nowych żołnierzy piechoty.
Silna presja odczuwana w trakcie kampanii jest widoczna w swobodniejszej koszuli Heer, zapewniającej ulgę w letnim upale.