Hell Let Loose - Battle Scarred
Heer Gazi Ceketi, savaşın gerçeklerini yansıtır ve savaş gazilerinin yaralarını gururla gören yeni piyade askerlerinin saygısını kazanır.
Seferin yoğun ve karmaşık baskısı, yaz ortasının boğucu sıcağından kurtulmayı sağlayan daha gündelik Heer Gömlekte kendini gösteriyor.