Hell Let Loose - Jericho Cap
Jericho Şapkası - Rus İç Savaşı sırasında Komünist üniformalarının en dikkat çekici parçası olan Budenovka şapkasının yeni bir versiyonu. Sıcaklık düştüğünde kulaklıklar aşağı inerek mürettebatın kulaklarını ve boynunu en sert hava koşullarından korur.