Hell Let Loose - Long Range Desert Group
Add the Long Range Desert Group, DLC to your collection and be a part of the British 8th Army in the Siege of Tobruk.
Add the Long Range Desert Group, DLC to your collection and be a part of the British 8th Army in the Siege of Tobruk. This uniform is based on the Long Range Desert Group who specialised in intelligence gathering, providing details on enemy movements and positions to 8th Army command.