Hell Let Loose - Long Range Desert Group
Wzbogać swoją kolekcję o dodatek Long Range Desert Group i weź udział w oblężeniu Tobruku w szeregach brytyjskiej 8 Armii. Ten mundur jest wzorowany na Long Range Desert Group, która specjalizowała się w zbieraniu informacji wywiadowczych o manewrach i pozycjach wroga dla dowództwa 8 Armii.