Hell Let Loose - Long Range Desert Group
Long Range Desert Group DLC’sini koleksiyonuna ekleyip Tobruk Kuşatması esnasında İngiliz 8. Birliğinin bir parçası ol. Bu üniforma, istihbarat toplama ve düşman hamleleriyle konumlarını 8. Ordu komutasına bildirme konusunda uzmanlaşan Long Range Desert Group'tan ilham alınarak tasarlanmıştır.