Hell Let Loose - Luftwaffe Eagles
Add a new dimension to the battlefield with the Luftwaffe Eagles DLC. As part of the German Luftwaffe forces, the Fallschirmjäger were the first paratroopers to feature in large scale airborne based operations. The Fallschirmjäger were also known as the ‘Green Devils’ thanks to their forceful fighting spirit and tactical superiority. However, following the casualties in the Battle of Crete they were mainly used as ground-based troops.
The M38 Fallschirmjäger helmet is featured in the promotional art but it is not included with this DLC. It is already present in the base game and is unlocked at Rifleman level 8.