Hell Let Loose - Luftwaffe Eagles
Poznaj nowy wymiar pola bitwy dzięki dodatkowi Luftwaffe Eagles. Stanowiące cześć niemieckich sił Luftwaffe oddziały Fallschirmjäger były pierwszymi formacjami spadochronowymi, które uczestniczyły na dużą skalę w operacjach powietrzno-desantowych. Ze względu na niezłomnego ducha walki i wyjątkowe umiejętności taktyczne żołnierze Fallschirmjäger byli także nazywani „zielonymi diabłami”. Jednak duże straty poniesione podczas bitwy o Kretę sprawiły, że w trakcie kolejnych operacji wojska te były wykorzystywane głównie jak jednostki lądowe.
Mundur Fallschirmjäger (dostępny dla żołnierzy pełniących następujące funkcje: niemiecki piechur, p. panc., medyk, strzelec maszynowy, oficer, strzelec, strzelec z bronią automatyczną, inżynier i wsparcie).