Hell Let Loose - Luftwaffe Eagles
Luftwaffe Eagles DLC'si ile savaş alanına yeni bir boyut kazandır. Alman Luftwaffe kuvvetlerinin bir parçası olan Fallschirmjäger, büyük ölçekli havacı tabanlı operasyonlarda yer alan ilk paraşütçülerdi.