Hell Let Loose - Operation Lüttich Units
Immerse into the pivotal fight for Mortain with the "Operation Lüttich bundle". This DLC covers both the US and German side of the battle that fought at Mortain.
For the US forces. The VII Corps found themselves the brunt of the German counter-offensive “Operation Lüttich” at Mortain. Made up of several infantry divisions and tank battalions, the VII Corps had to stop the Germans from cutting off the US forces.