Hell Let Loose - Operation Lüttich Units
"Lüttich Operasyonu paketi" ile Mortain için yapılan hayati mücadelenin içine dal. Bu DLC, Mortain'da gerçekleşen savaşın hem ABD hem de Almanya taraflarını kapsıyor.