Hell Let Loose - Panzer Lehr
Tüm Alman Kara Kuvvetlerinin en elit seçkin birimlerinden birinin bir parçası olmak için Panzer-Lehr Üniforma DLC'sini koleksiyonuna ekle. Hem piyade hem de keşif birlikleri olarak savaş alanına çık.