Hell Let Loose - Pea Dot
Pea Dot DLC'si ile savaşın ön cephelerindeki seçkin birliklere katıl. Genelde bezelye taneciği deseni olarak bilinen bu Erbsenmuster kamuflajı, üniformanın kamuflaj özelliklerini geliştirmek üzere tasarlanmıştır.