Hell Let Loose - Polish Parachute Brigade
The efforts and sacrifices of the 1st Polish Independent Parachute Brigade are unfortunately much overlooked or diminished in the recounting of Operation Market Garden. And so now you can enlist as the brave troops that fought at Driel.