Hell Let Loose - Polish Parachute Brigade
Trud i poświęcenie polskiej 1. Samodzielnej Brygady Spadochronowej są niestety często niedoceniane w opisach operacji „Market Garden”, więc teraz możesz zaciągnąć się w szeregi tych dzielnych żołnierzy walczących pod Driel.