Hell Let Loose - Polish Parachute Brigade
Market Garden Operasyonu aktarılırken ne yazık ki 1. Polonya Bağımsız Paraşüt Tugayı'nın çabaları ve fedakarlıkları görmezden geliniyor veya küçümseniyor. Bu sebeple artık Driel'de savaşan cesur birliklere katılabilirsin.