Hell Let Loose - Red Devils
Enlist in one of the key units that made up the British forces in WW2. Famed for their maroon berets and actions during key objectives throughout the conflict including Operation Market Garden. Included the British Airborne for use in our in-game map Driel.
Enlist in one of the key units that made up the British forces in WW2. Famed for their maroon berets and actions during key objectives throughout the conflict including Operation Market Garden. As our map in-game Driel takes place during this we have included the British Airborne for use on that map.