Hell Let Loose - Red Devils
II. Dünya Savaşı'nda İngiliz kuvvetlerini oluşturan kilit birimlerden birine katıl. Bu birimler, Market Garden Operasyonu'nu da içeren çatışma boyunca kilit hedefler sırasındaki eylemleri ve bordo bereleriyle ünlüdür.
II. Dünya Savaşı'nda İngiliz kuvvetlerini oluşturan kilit birimlerden birine katıl. Bu birimler, Market Garden Operasyonu'nu da içeren çatışma boyunca kilit hedefler sırasındaki eylemleri ve bordo bereleriyle ünlüdür. Oyun içi haritamız Driel, bu tarihte geçtiğinden haritaya İngiliz Hava İndirme Tugayını ekledik.