Hell Let Loose - Red Skies
Blaze into glorious victory with the Red Skies DLC. Used by soldiers throughout the war, particularly in battles between January and February 1942, the Soviet Airborne uniform was worn by soldiers to help them fight in even the most adverse weather conditions.