Hell Let Loose - Skull Bucket
Unlock access to the Skull Bucket bundle and get the job done with this unique selection of six new helmets.
Land on your feet with the 101st Airborne 506th PIR Paratrooper M1 helmet for the US faction, retain your camouflage with the Paratrooper M38 Fallschirmjäger Helmet for the German forces, and with winter around the corner, keep your soldier warm with the Soviet M36 Budenovka Winter Cap.