Hell Let Loose - Skull Bucket
Odblokuj dostęp do pakietu Skull Bucket i bierz się do roboty z wyjątkową ofertą sześciu nowych hełmów.
Ląduj bezpiecznie w hełmie M1 101 Dywizji Powietrznodesantowej i 506 Pułku Piechoty Spadochronowej frakcji amerykańskiej, skutecznie się kamufluj w hełmie spadochronowym M38 Fallschirmjäger wojsk niemieckich i zadbaj o to, aby Twoim żołnierzom było ciepło w sowieckiej czapce M36, „budionnówce”.