Hell Let Loose - Skull Bucket
ABD fraksiyonu için 101. Havacı 506. PIR Paraşütçü M1 miğferiyle paçayı kurtar, Alman kuvvetleri için Paraşütçü M38 Fallschirmjäger Miğferiyle kamuflajını koru ve kış yaklaşırken Sovyet M36 Budenovka Kış Şapkası ile askerini ısıt.