Hell Let Loose - German Bundle
Kontroluj przebieg bitwy z zestawem Niemcy, w ramach którego uzbroisz się w dodatki False Front i Battle Scarred oraz staniesz po stronie Niemców w walce o przetrwanie w krwawej wojnie.